Prezentul angajament de respectare a confidențialității explică toate aspectele cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și asigură respectarea tuturor principiilor referitoare la prelucrare, stabilite de legislația în vigoare, precum și de Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR), efectuate de către S.C. DAXI CLEANING S.R.L (denumită in continuare “Societatea” sau “Operatorul”).
Societatea operează rețelele de magazine POK cat si magazinul online WWW.CLEANING ROMANIA .RO (denumite in continuare „Marci”).
Pentru orice prelucrare efectuată total sau parțial prin mijloace automatizate, precum și pentru prelucrarea prin alte mijloace decât cele automatizate a datelor cu caracter personal care fac parte dintr-un sistem de evidență a datelor sau care sunt destinate să facă parte dintr-un sistem de evidență a datelor, vă asiguram că datele dumneavoastră sunt:
prelucrate în mod legal, echitabil și transparent;
colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri; prelucrarea ulterioară în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice nu este considerată incompatibilă cu scopurile inițiale;
adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;
exacte și, în cazul în care este necesar să fie actualizate, vom lua toate măsurile necesare pentru a ne asigura că datele cu caracter personal care sunt inexacte, având în vedere scopurile pentru care sunt prelucrate, sunt șterse sau rectificate fără întârziere;
păstrate într-o formă care permite identificarea dumneavoastră pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele; datele cu caracter personal vor fi stocate pe perioade mai lungi în măsura în care acestea vor fi prelucrate exclusiv în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice;
prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.
Serviciile noastre sunt dinamice și introducem frecvent funcționalități noi, ceea ce poate necesita colectarea de informații noi. În cazul în care colectăm date personale cu diferențe materiale sau aducem modificări materiale modului de utilizare a datelor, vă vom notifica in acest sens și este posibil să modificăm și această politică de confidențialitate.
1.IN CE SCOP VA PRELUCRAM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
Scopul principal pentru care procesăm datele dumneavoastră personale sunt de a asigura că înțelegerile contractuale dintre noi pot fi implementate în mod corespunzător, astfel încât relația să poată funcționa fără probleme și să respecte cerințele legale.
Societatea va prelucrează datele cu caracter pentru următoarele scopuri:
În cazul în care intenționăm să prelucrăm ulterior datele dumneavoastră cu caracter personal într-un alt scop decât cel pentru care acestea au fost colectate, vă vom furniza, înainte de această prelucrare ulterioară, informații privind scopul prelucrării și orice informații suplimentare relevante solicitate de dumneavoastră care includ:
2.CE BAZA LEGALA FOLOSIM PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE DUMNEAVOASTRA?
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt folosite pentru:
3.CE TIPURI DE DATE COLECTĂM?
Colectăm datele pentru a opera eficient și a vă furniza cele mai bune experiențe legate de produsele noastre. Puteți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când vi se solicită să furnizați date cu caracter personal, puteți refuza, cu exceptia situatiei in care necesitatea de prezentare a datelor este o obligatie legala. În cazul în care alegeți să nu furnizați date care sunt necesare pentru a cumpara/returna un produs există posibilitatea să nu putem finaliza relatia contractuala cu dumneavoastra.
Pentru fiecare scop al prelucrărilor, avem nevoie de anumite date cu caracter personal din partea dumneavoastră, după cum urmează:
Putem combina informațiile personale cu informații despre tranzacțiile realizate de dumneavoastră in mediul online și în magazine și in alte interacțiuni cu noi. De asemenea, putem combina informațiile personale cu informațiile pe care le primim din alte surse, cum ar fi parteneri de marketing, baze de date publice, pagini accesibile publicului pe platforme sociale și alte părți terțe. În plus, dacă alegeți să vă conectați cu contul dumneavoastră de social media la contul dumneavoastră de client sau sa va conectati la contul dumneavoastră de client din contul dumneavoastră social media, site-ul social media poate să vă împărtășească informații despre utilizarea de către dumneavoastră a serviciilor, inclusiv informații despre profil, informații despre contactele și conținutul pe care l-ați vizionat sau l-ați plăcut. Consultați setările de confidențialitate ale site-ului de social media pentru a controla modul în care informațiile dumneavoastră sunt partajate.
4. CUM VA UTILIZAM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
Vom utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate și vom stoca datele numai atât cât este necesar pentru acel scop. Vom păstra informațiile dumneavoastră pentru perioada în care contul dumneavoastră este activ, pentru a vă oferi servicii, pentru a fi conforme cu obligațiile noastre legale sau pentru oricare din scopurile menționate mai sus. Accesul la datele personale si prelucrarea acestora sunt efectuate de catre Societate si/sau de catre partenerii nostri, imputerniciti de noi in acest sens, conform procedurilor de lucru privitoare la protecția datelor.
In principal, va vom folosi informațiile pentru realizarea următoarelor activități:
5. CAT VA STOCAM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
Stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal atât timp cât este necesar pentru a furniza produsele și a desfășura tranzacțiile pe care le-ați solicitat sau în alte scopuri esențiale, precum respectarea obligațiilor legale, soluționarea disputelor și implementarea acordurilor noastre. Deoarece aceste necesități pot varia în funcție de tipurile de date diferite din contextul produselor diferite, perioadele reale de retenție pot varia semnificativ. Criteriile utilizate pentru a determina perioadele de retenție cuprind:
Perioadele de stocare ale datelor dumneavoastră cu caracter personal diferă in funcție de scopul pentru care sunt utilizate, după cum urmează:
Scopul de informare, preluare comenzi si solutionare a eventualelor retururi si/sau a reclamatiilor, prin intermediul call center-ului (inregistrare audio) - pe o perioada de 3 luni.
Datele dumneavoastră sunt stocate in sistemele informatice ale Societății, sisteme ce sunt localizate pe servere proprii aflate pe teritoriul României, precum si in medii de stocare de tip cloud oferite de furnizorii noștri de servicii cloud (ex. AWS - Amazon Web Services – Cloud Computing Services si Google Cloud Platform), pe servere localizate numai pe teritoriul Uniunii Europene.
6. UNDE VA TRANSMITEM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate si de către alți operatori, operatori asociați sau persoane împuternicite ale Operatorului, cu respectarea întocmai a legislației privind protecția datelor cu caracter personal:
Datele dumneavoastră nu vor fi obiectul unui transfer de date către țări terțe sau organizații internaționale. In cazul in care datele dvs. vor fi transferate către alte societăți/entități din alte țări în afara UE/EEA, veți fi informat in acest sens.
7.CUM ALEG CE PROMOTII PRIMESC?
Societatea și mărcile noastre doresc să comunice cu dumneavoastră numai dacă si dumneavoastra va doriți acest lucru si v-ati exprimat sau va exprimati acordul (consimtamantul) in acest sens.
Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru, fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter sau in cazul in care aveti un cont creat in website-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR)
Dacă preferați să nu primiți informații promoționale, cum ar fi informații despre oferte speciale și evenimente de vânzări, de la una sau mai multe mărci, puteți să ne anunțați prin contactarea serviciului nostru pentru clienți, așa cum este descris în secțiunea intitulată "Cum ne puteți contacta ?"de mai jos sau puteți face clic pe link-urile de dezabonare prezente in fiecare newsletter trimis de către compania noastră.
8.CUM PROTEJAM DATELE COPIILOR?
Suntem preocupați de intimitatea și siguranța copiilor atunci când folosesc Internetul. Nu vom cere niciodată cu bună știință informații on-line de identificare personală de la persoane care nu au împlinit vârsta de 16 ani fără consimțământul parental verificabil. Site-urile noastre sunt site-uri generale de public și nu sunt vizate sau destinate copiilor.
9.CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ FOLOSESC DIFERITE DISPOZITIVE PENTRU A VIZITA SITE-URILE SAU APLICAȚIILE MOBILE?
Pentru a vă oferi o experiență de cumpărături mai eficientă și mai convenabilă, este posibil să aveți acces la diverse conținuturi sau să vă conectați la contul dumneavoastră din mai multe dispozitive diferite. Dacă utilizați diferite dispozitive (cum ar fi computerul de acasă, laptopul, dispozitivul mobil și / sau un dispozitiv inteligent de asistență personală) pentru a accesa site-urile noastre sau pentru a plasa o tranzacție sau a solicita servicii de la unul dintre Marcile noastre, aplicațiile va pot asocia personal cu fiecare dintre dispozitivele dumneavoastră. De exemplu, site-urile noastre vă pot permite să accesați articolele preferate sau coșul de cumpărături printr-un link de e-mail care este unic pentru contul dumneavoastră. Făcând clic pe link, veți fi conectat automat la contul dumneavoastră pentru a vă continua experiența de cumpărături, unde ați rămas. Dacă alegeți să dați clic pe linkul de e-mail de pe un dispozitiv nou, vom putea asocia dispozitivul dumneavoastră curent cu informațiile contului dumneavoastră.
Informațiile pe care le-am colectat de la diferitele dumneavoastră dispozitive pot fi combinate cu alte informații pe care ni le-ați furnizat, inclusiv detalii despre: informații salvate în contul dumneavoastră de client, istoricul tranzacțiilor cu mărcile noastre, cum folosiți site-urile, aplicațiile și serviciile noastre, produsele pe care le vizualizați sau servicii și caracteristici sau tehnologii in-store în care alegeți să interacționați. Putem folosi astfel de informații pentru a vă oferi experiențe mai adaptate și servicii și experiențe coerente pe toate dispozitivele dumneavoastră, după cum se explică în această politica de confidențialitate. De asemenea, putem utiliza aceste informații pentru a preveni frauda, cum ar fi identificarea momentului accesării contului dumneavoastră de pe un dispozitiv necunoscut sau furnizarea de oferte personalizate sau publicitate bazate pe utilizarea fiecărui dispozitiv și interacțiunile cu mărcile, serviciile și ofertele noastre. Consultați Politica de Cookies pentru a afla cum puteți exercita opțiunile privind urmărirea bazată pe cookie, pentru a afla mai multe despre alegerile dumneavoastra privind publicitatea online.
10.CE ALTFEL DE DATE MAI COLECTAM?
Website-ul nostru utilizează cookie-uri sau tehnologii similare pentru a asigura cea mai bună experiență pentru dumneavoastră și pentru a analiza trenduri, a administra website-ul, a urmări utilizarea de către client în cadrul website-ului și pentru a colecta informații demografice despre baza de utilizatori ca și întreg. Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe dispozitivul clientului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra preferințele. Cookie-urile noastre nu conțin informații care pot identifica persoane. Colectăm anumite informații automatizat prin utilizarea cookie-urilor și tehnologiilor de urmărire cum ar fi adrese Internet Protocol (IP), tip de browser, Furnizor Internet (Internet Service Provider – ISP), referințe/ieșiri pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice), sistem operare, data/ora și/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca ansamblu și a administra site-ul. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browser-ului, dar dacă utilizatorul decide să dezactiveze cookie-urile, această acțiune va determina o limitare a anumitor caracteristici și funcții în website-ul și serviciilor noastre. O resursă utilă pentru informații despre ștergerea și controlul modulelor cookie poate fi găsită la www.aboutcookies.org.
O detaliere a modului in care folosim cookies-urile in relația cu utilizatorul se poate găsi in secțiunea Politica de Cookies.
11.CUM SUNT UTILIZATE INFORMAȚIILE MELE PENTRU PUBLICITATEA COMPORTAMENTALĂ ȘI CE OPȚIUNI AM?
Utilizăm modulele cookie proprii pentru a determina care dintre anunțurile noastre sunt afișate pe alte site-uri web. Pentru a renunța la această publicitate online direcționată care folosește cookie-urile noastre, faceți clic aici.
Lucrăm, de asemenea, cu companii terțe care utilizează tehnologiile de urmărire (inclusiv cookie-urile și etichetele pixelilor) pe site-urile noastre pentru a oferi publicitate personalizată în numele nostru și în numele altor agenți de publicitate de pe Internet. Aceste companii pot colecta informații în timp despre activitatea dumneavoastră pe site-urile noastre și pe alte site-uri, precum și despre interacțiunea dumneavoastră cu publicitatea noastră și cu alte comunicări și folosesc aceste informații pentru a determina ce anunțuri vedeți pe site-urile și aplicațiile terțelor parti. Aceste tehnologii și informațiile colectate despre dumneavoastră pot fi de asemenea utilizate pentru a vă urmări activitatea pe mai multe dispozitive.
Rețineți că, indiferent dacă renunțați la ele, aceste tehnologii de urmărire pot să colecteze în continuare date și veți vedea în continuare anunțuri, dar acestea nu vor fi direcționate pe baza informațiilor colectate prin intermediul acestor tehnologii de urmărire.
12.CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ PARTICIP LA PROGRAMELE DE FIDELITATE?
Putem oferi oportunități speciale clienților din anumite magazine sau locații pentru a beneficia de cumpărături personalizate sau alte servicii, cum ar fi notificarea atunci când produsele dumneavoastră preferate vor fi în magazinul dumneavoastră local, recomandări de produse, oferte și invitații la evenimente speciale.
Pentru a furniza aceste servicii personalizate, va putem solicita informații despre interesele, activitățile, preferințele de cumpărături și alte persoane pentru care faceți cumpărături. De asemenea, putem păstra înregistrări ale acestor informatii oferite de dvs, ale listelor de produse dorite, ale istoricului tranzacțiilor dumneavoastra și ale informațiilor de contact. Putem folosi informațiile dumneavoastră pentru a vă contacta prin telefon sau prin mesaj text, în conformitate cu aceste politici. În anumite situații, puteți, de asemenea, să autorizați un reprezentant al Societatii sa plaseze o comanda în numele dumneavoastră, conform informatiilor furnizate de dvs.
13.CE MASURI DE SECURITATE AM ADOPTAT?
Va garantam faptul ca prelucrarea datelor dumneavoastră se realizează in condiții de legitimitate, implementând totodată masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru asigurarea integrității si confidențialității datelor conform Regulamentului.
Societatea are implementata o politica de securitate a datelor cu caracter personal. Va asiguram de faptul ca prelucrarea datelor dumneavoastră este realizata de personal instruit in acest sens, la cele mai înalte standarde de confidențialitate.
Facem tot posibilul pentru a vă oferi o experiență de cumpărături sigură și convenabilă. Avem anumite garanții pentru a va ajuta la protejarea securității și confidențialității informațiilor dumneavoastră personale.
Când introduceți informațiile dumneavoastră personale pe site-urile noastre, folosim tehnologia de criptare pentru a vă proteja informațiile pe măsură ce acestea ne sunt transmise.
Dacă din orice motiv nu puteți accesa serverul securizat sau dacă nu sunteți destul de confortabil pentru cumpărături on-line pe oricare dintre site-urile noastre, vă rugăm să ne trimiteți comanda prin email pe adresa contact@cleaningromania.ro sau sunati la numărul de telefon 0744525326.
14.CE ESTE PHISHING-UL?
"Phishing" este o înșelătorie concepută pentru a vă fura informațiile personale. Dacă primiți un e-mail care pare că este de la noi, care vă solicită informații personale, nu răspundeți. Nu vă vom solicita niciodată parola, numele de utilizator, informațiile despre cartea de credit sau alte informații personale prin e-mail.
15.CE LINKURI CATRE ALTE SITE-URI AVEM?
Site-urile noastre pot conține linkuri către alte site-uri, care pot avea politici de confidențialitate care diferă de cele proprii. Nu suntem responsabili pentru conținutul sau practicile unui site legat. Vă recomandăm să examinați politica de confidențialitate a oricărui site pe care îl accesați prin site-urile noastre.
16.CUM ACCESATI SAU SCHIMBATI INFORMATIILE PE CARE NI LE-ATI TRANSMIS?
Puteți să examinați și să modificați anumite informații personale necesare pentru utilizarea de către dumneavoastră a site-urilor noastre online (cum ar fi numele dumneavoastră și informațiile de contact). Pentru a accesa informațiile dumneavoastră pe un site al Societății, conectați-vă la cont utilizând adresa de e-mail și parola dumneavoastră și veți putea să vă editați informațiile personale în profilul contului dumneavoastră.
De asemenea, ne puteți solicita să vă actualizăm informațiile personale contactând-ne, așa cum este descris în secțiunea intitulată "Cum ne puteți contacta?", de mai jos. Rețineți că orice solicitare de actualizare a informațiilor dumneavoastră personale poate dura până la 10 zile pentru solicitarea dumneavoastră prin e-mail și pana la 6-8 săptămâni pentru solicitarea dumneavoastră prin serviciile poștale clasice.
17.CUM NE PUTETI CONTACTA?
Pentru întrebări referitoare la politica de confidențialitate, pentru a face alegeri privind primirea de comunicări promoționale, pentru a vă actualiza informațiile personale sau pentru a plasa o comandă, ne puteți contacta la oricare dintre adresele noastre de e-mail, telefon sau poștă electronică la:
[-]email: contact@cleaningromania.ro
[-]telefon: 0744525326
[-]posta: Sediul Social: Str. Poporului nr. 108, corp cladire C2
[-]email: contact@cleaningromania.ro
[-]telefon: 0744525326
[-]email:daxijuridic@gmail.com
[-]telefon:0241554111
[-]posta: Sediul Social: Str. Poporului nr. 108, corp cladire C2
18.CE DREPTURI AVETI?
Conform legislației referitoare la protecția datelor cu caracter personal, beneficiați de următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, precum si dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, inclusiv creare de profiluri.
DATELE DE CONTACT ALE RESPONSABILULUI CU PROTECTIA DATELOR
Aveți posibilitatea de a contacta Responsabilul privind Protecția Datelor numit de Societate:
Adresa de e-mail: daxijuridic@gmail.com